Producenci
Produkt miesiąca
Czujnik zbicia szkła GS1 AMC
Czujnik zbicia szkła GS1 AMC

43,00 zł

szt.
Promocje
Kamera kopułkowa 5Mpx  VAHC-S110DW
Kamera kopułkowa 5Mpx VAHC-S110DW

134,00 zł

Cena regularna: 216,00 zł

Najniższa cena: 216,00 zł
szt.
Kamera kompaktowa 5Mpx  VAHC-S110BW
Kamera kompaktowa 5Mpx VAHC-S110BW

122,00 zł

Cena regularna: 216,00 zł

Najniższa cena: 216,00 zł
szt.
Czujnik ruchu z ukrytą kamerą  Bond PLUS
Czujnik ruchu z ukrytą kamerą Bond PLUS

329,00 zł

Cena regularna: 539,00 zł

Najniższa cena: 539,00 zł
szt.
Czytnik / programator UHF  dalekiego zasięgu CF-RU5109
Czytnik / programator UHF dalekiego zasięgu CF-RU5109

1 499,00 zł

Cena regularna: 2 049,00 zł

Najniższa cena: 2 049,00 zł
szt.
Kamera kompaktowa 2Mpx  VAHC-S54HDW
Kamera kompaktowa 2Mpx VAHC-S54HDW

110,00 zł

Cena regularna: 186,00 zł

Najniższa cena: 186,00 zł
szt.
Kamera kompaktowa 2Mpx  VAHC-S77BHD
Kamera kompaktowa 2Mpx VAHC-S77BHD

147,00 zł

Cena regularna: 245,00 zł

Najniższa cena: 245,00 zł
szt.
Czytnik UHF  dalekiego zasięgu CF-RU5309R
Czytnik UHF dalekiego zasięgu CF-RU5309R

1 700,00 zł

Cena regularna: 2 499,00 zł

Najniższa cena: 2 499,00 zł
szt.
Kamera kopułkowa 2Mpx  VAHC-S55HDW
Kamera kopułkowa 2Mpx VAHC-S55HDW

110,00 zł

Cena regularna: 186,00 zł

Najniższa cena: 186,00 zł
szt.
Kontroler windowy VC-0016L VIDICON
Kontroler windowy VC-0016L VIDICON

949,00 zł

Cena regularna: 1 099,00 zł

Najniższa cena: 1 038,00 zł
szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Serwis

 

ZASADY ZGŁASZANIA NAPRAW - SERWIS URZĄDZEŃ

  1. Urządzenie odsyłane do naprawy gwarancyjnej należy wysłać na własny koszt. Urządzenia wysyłane na koszt odbiorcy nie będą odbierane przez Sklep Internetowy.
  2. Urządzenia zakupione na odległość prosimy wysyłać bezpośrednio do GWARANTA zgodnie z Kartą Gwarancji. Takie postępowanie przyśpieszy proces naprawy urządzenia.
  3. Do przesyłki należy dołączyć wydrukowany i prawidłowo wypełniony formularz reklamacyjny dostępny na stronie Sklepu Internetowego wraz z dowodem zakupu.
  4. Reklamowany towar należy odsyłać kompletny i zapakowany w sposób gwarantujący zabezpieczenie przesyłki i jej zawartości, w miarę możliwości w oryginalne opakowanie. Klient odsyła towar z kopią dokumentu zakupu, z obowiązkową adnotacją "SERWIS".
  5. Jeżeli odesłane urządzenie nie zostanie zakwalifikowane do naprawy gwarancyjnej to zostaną naliczone koszty naprawy po uzyskaniu wcześniejszej zgody klienta.
  6. Jeżeli zostanie stwierdzone, iż towar jest nieuszkodzony, a niesprawność wynikała z nieumiejętności obsługi urządzenia zostanie on odesłany na koszt klienta.
  7. Jeżeli urządzenia nie da się naprawić ani wymienić na nowe, wówczas w miarę możliwości zostanie zaproponowane urządzenie zamienne lub zwrot pieniędzy.
  8. Warunkiem przyjęcia paczki z urządzeniem jest wcześniejsze zgłoszenie u pracownika sklepu.

 

 

 

SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl