Producenci
Produkt miesiąca
Czytnik kart RFID R101EM
Czytnik kart RFID R101EM

139,00 zł

szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Serwis

 

ZASADY ZGŁASZANIA NAPRAW - SERWIS URZĄDZEŃ

  1. Urządzenie odsyłane do naprawy gwarancyjnej należy wysłać na własny koszt. Urządzenia wysyłane na koszt odbiorcy nie będą odbierane przez Sklep Internetowy.
  2. Urządzenia zakupione na odległość prosimy wysyłać bezpośrednio do GWARANTA zgodnie z Kartą Gwarancji. Takie postępowanie przyśpieszy proces naprawy urządzenia.
  3. Do przesyłki należy dołączyć wydrukowany i prawidłowo wypełniony formularz reklamacyjny dostępny na stronie Sklepu Internetowego wraz z dowodem zakupu.
  4. Reklamowany towar należy odsyłać kompletny i zapakowany w sposób gwarantujący zabezpieczenie przesyłki i jej zawartości, w miarę możliwości w oryginalne opakowanie. Klient odsyła towar z kopią dokumentu zakupu, z obowiązkową adnotacją "SERWIS".
  5. Jeżeli odesłane urządzenie nie zostanie zakwalifikowane do naprawy gwarancyjnej to zostaną naliczone koszty naprawy po uzyskaniu wcześniejszej zgody klienta.
  6. Jeżeli zostanie stwierdzone, iż towar jest nieuszkodzony, a niesprawność wynikała z nieumiejętności obsługi urządzenia zostanie on odesłany na koszt klienta.
  7. Jeżeli urządzenia nie da się naprawić ani wymienić na nowe, wówczas w miarę możliwości zostanie zaproponowane urządzenie zamienne lub zwrot pieniędzy.
  8. Warunkiem przyjęcia paczki z urządzeniem jest wcześniejsze zgłoszenie u pracownika sklepu.

 

 

 

SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl