Producenci
Produkt miesiąca
Czytnik kart RFID R101EM
Czytnik kart RFID R101EM

110,00 zł

Cena regularna: 139,00 zł

Najniższa cena: 139,00 zł
szt.
Promocje
Czujnik wibracyjny VIB-2000 Crow
Czujnik wibracyjny VIB-2000 Crow

100,00 zł

Cena regularna: 130,00 zł

Najniższa cena: 100,00 zł
szt.
Czytnik kart RFID R101EM
Czytnik kart RFID R101EM

110,00 zł

Cena regularna: 139,00 zł

Najniższa cena: 139,00 zł
szt.
Terminal dostępu i czytnik  K12EM SIB
Terminal dostępu i czytnik K12EM SIB

199,00 zł

Cena regularna: 229,00 zł

Najniższa cena: 229,00 zł
szt.
Dotykowy, wodoodporny terminal dostępu i czytnik  T15EM-W SIB
Dotykowy, wodoodporny terminal dostępu i czytnik T15EM-W SIB

299,00 zł

Cena regularna: 359,00 zł

Najniższa cena: 359,00 zł
szt.
Kontroler windowy VC-0016L VIDICON
Kontroler windowy VC-0016L VIDICON

949,00 zł

Cena regularna: 1 099,00 zł

Najniższa cena: 1 038,00 zł
szt.
Urządzenie do wideokonferencji IoT-Unear A30T
Urządzenie do wideokonferencji IoT-Unear A30T

780,00 zł

Cena regularna: 1 218,00 zł

Najniższa cena: 1 218,00 zł
szt.
Czujnik ruchu Bingo Plus Vidicon
Czujnik ruchu Bingo Plus Vidicon

39,00 zł

Cena regularna: 50,41 zł

Najniższa cena: 50,41 zł
szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Serwis

 

ZASADY ZGŁASZANIA NAPRAW - SERWIS URZĄDZEŃ

  1. Urządzenie odsyłane do naprawy gwarancyjnej należy wysłać na własny koszt. Urządzenia wysyłane na koszt odbiorcy nie będą odbierane przez Sklep Internetowy.
  2. Urządzenia zakupione na odległość prosimy wysyłać bezpośrednio do GWARANTA zgodnie z Kartą Gwarancji. Takie postępowanie przyśpieszy proces naprawy urządzenia.
  3. Do przesyłki należy dołączyć wydrukowany i prawidłowo wypełniony formularz reklamacyjny dostępny na stronie Sklepu Internetowego wraz z dowodem zakupu.
  4. Reklamowany towar należy odsyłać kompletny i zapakowany w sposób gwarantujący zabezpieczenie przesyłki i jej zawartości, w miarę możliwości w oryginalne opakowanie. Klient odsyła towar z kopią dokumentu zakupu, z obowiązkową adnotacją "SERWIS".
  5. Jeżeli odesłane urządzenie nie zostanie zakwalifikowane do naprawy gwarancyjnej to zostaną naliczone koszty naprawy po uzyskaniu wcześniejszej zgody klienta.
  6. Jeżeli zostanie stwierdzone, iż towar jest nieuszkodzony, a niesprawność wynikała z nieumiejętności obsługi urządzenia zostanie on odesłany na koszt klienta.
  7. Jeżeli urządzenia nie da się naprawić ani wymienić na nowe, wówczas w miarę możliwości zostanie zaproponowane urządzenie zamienne lub zwrot pieniędzy.
  8. Warunkiem przyjęcia paczki z urządzeniem jest wcześniejsze zgłoszenie u pracownika sklepu.

 

 

 

SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl