Producenci
Produkt miesiąca
AMC - Bezprzewodowy zestaw alarmowy KIT 596
AMC - Bezprzewodowy zestaw alarmowy KIT 596
1 194,85 zł 666,00 zł
szt.
Czujnik zbicia szkła GS1 AMC
Czujnik zbicia szkła GS1 AMC
43,00 zł
szt.
Promocje
ZKTeco Kontroler drzwiowy C3-400
ZKTeco Kontroler drzwiowy C3-400
806,00 zł 469,00 zł
szt.
Kamera kompaktowa 5Mpx  VAHC-S110BW
Kamera kompaktowa 5Mpx VAHC-S110BW
216,00 zł 122,00 zł
szt.
Kamera kopułkowa 5Mpx  VAHC-S110DW
Kamera kopułkowa 5Mpx VAHC-S110DW
216,00 zł 134,00 zł
szt.
AMC - Bezprzewodowy zestaw alarmowy KIT 596
AMC - Bezprzewodowy zestaw alarmowy KIT 596
1 194,85 zł 666,00 zł
szt.
Kamera kopułkowa 5Mpx  VAHC-S100DW
Kamera kopułkowa 5Mpx VAHC-S100DW
324,00 zł 196,00 zł
szt.
Kamera kompaktowa 2Mpx  VAHC-S77BHD
Kamera kompaktowa 2Mpx VAHC-S77BHD
245,00 zł 147,00 zł
szt.
Kamera kopułkowa 2Mpx  VAHC-S55HDB
Kamera kopułkowa 2Mpx VAHC-S55HDB
186,00 zł 110,00 zł
szt.
Kamera kompaktowa 2Mpx  VAHC-S54HDW
Kamera kompaktowa 2Mpx VAHC-S54HDW
186,00 zł 110,00 zł
szt.
Przycisk wyjścia awaryjnego  AR02 (PL)
Przycisk wyjścia awaryjnego AR02 (PL)
43,00 zł 34,90 zł
szt.
Kamera kopułkowa 2Mpx  VAHC-S47DHD
Kamera kopułkowa 2Mpx VAHC-S47DHD
245,00 zł 159,00 zł
szt.
Czytnik / programator UHF  dalekiego zasięgu CF-RU5109
Czytnik / programator UHF dalekiego zasięgu CF-RU5109
2 049,00 zł 1 499,00 zł
szt.
Przycisk wyjścia awaryjnego  AR02 (ANG)
Przycisk wyjścia awaryjnego AR02 (ANG)
29,00 zł 26,90 zł
szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Serwis

 

ZASADY ZGŁASZANIA NAPRAW - SERWIS URZĄDZEŃ

  1. Urządzenie odsyłane do naprawy gwarancyjnej należy wysłać na własny koszt. Urządzenia wysyłane na koszt odbiorcy nie będą odbierane przez Sklep Internetowy.
  2. Urządzenia zakupione na odległość prosimy wysyłać bezpośrednio do GWARANTA zgodnie z Kartą Gwarancji. Takie postępowanie przyśpieszy proces naprawy urządzenia.
  3. Do przesyłki należy dołączyć wydrukowany i prawidłowo wypełniony formularz reklamacyjny dostępny na stronie Sklepu Internetowego wraz z dowodem zakupu.
  4. Reklamowany towar należy odsyłać kompletny i zapakowany w sposób gwarantujący zabezpieczenie przesyłki i jej zawartości, w miarę możliwości w oryginalne opakowanie. Klient odsyła towar z kopią dokumentu zakupu, z obowiązkową adnotacją "SERWIS".
  5. Jeżeli odesłane urządzenie nie zostanie zakwalifikowane do naprawy gwarancyjnej to zostaną naliczone koszty naprawy po uzyskaniu wcześniejszej zgody klienta.
  6. Jeżeli zostanie stwierdzone, iż towar jest nieuszkodzony, a niesprawność wynikała z nieumiejętności obsługi urządzenia zostanie on odesłany na koszt klienta.
  7. Jeżeli urządzenia nie da się naprawić ani wymienić na nowe, wówczas w miarę możliwości zostanie zaproponowane urządzenie zamienne lub zwrot pieniędzy.
  8. Warunkiem przyjęcia paczki z urządzeniem jest wcześniejsze zgłoszenie u pracownika sklepu.

 

 

 

SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl