Reklamacje i zwroty
Drodzy Klienci, aby proces składania i rozpatrywania reklamacji przebiegał sprawnie i z dbałością o dobro Państwa prosimy o postępowanie zgodne z poniższymi zaleceniami. Przypominamy również o możliwości wcześniejszego skontaktowania się z pracownikiem sklepu przed wysłaniem zgłoszenia jeśli zachodzi taka potrzeba. Odpowiemy na wszelkie pytania i pomożemy w rozwiązaniu problemu.
Procedura składania reklamacji w sklepie Alarmy Centrum
- Wypełniony: formularz reklamacji, należy umieścić wewnątrz przesyłki.
- Do formularza należy dołączyć dowód zakupu (paragon/faktura).
- Sklep przyjmuje wyłącznie wcześniej zgłoszone zwroty i reklamacje.
- Przesyłka powinna zapewnić towarowi bezpieczny transport, najlepsze będzie opakowanie oryginalne.
- Pracownik serwisu na podany w formularzu adres e-mail, prześle informację o przyjęciu zgłoszenia.
- Czas przewidziany na rozpatrzenie reklamacji to maksymalnie 14 dni roboczych.
- Uznane do reklamacji urządzenia zostaną naprawione bez opłat i odesłane do klienta na koszt sklepu w terminie określonym przez pracownika sklepu, zazwyczaj 21-30 dni roboczych.
- Nieuznane do reklamacji urządzenia mogą być naprawione odpłatnie lub odesłane na koszt klienta.
Procedura zwrotu w sklepie Alarmy Centrum
- Wypełniony: formularz zwrotu, należy umieścić wewnątrz przesyłki.
- Sklep przyjmuje wyłącznie wcześniej zgłoszone zwroty i reklamacje.
- Do formularza należy dołączyć dowód zakupu (paragon/faktura).
- Towar zwracany Klient wysyła na własny koszt
- Przesyłka powinna zapewnić towarowi bezpieczny transport, najlepsze będzie opakowanie oryginalne.
- Pracownik serwisu na podany w formularzu adres e-mail, prześle informację o przyjęciu zgłoszenia.
- Czas przewidziany na rozpatrzenie zwrotu to maksymalnie 14 dni roboczych.
- Nieuznane zwroty mogą zostać zwrócone na koszt klienta.
- Uznany zwrot zostanie rozliczony (zwrot pieniędzy) zgodnie ze sposobem jaki wskaże klient w formularzu.
- Urządzenia uszkodzone i niekompletne nie podlegają paru zwrotu.
Szczegóły procedur zwrotu towaru i reklamacji w Regulaminie.
Do pobrania:
Dane Kontaktowe:
KOZNET
05-505 Nowe Wągrodno, ul. Główna 58
tel. 515 16 4444
e-mail: sklep@alarmycentrum.pl