Producenci

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Reklamacje i zwroty

Drodzy Klienci, aby proces składania i rozpatrywania reklamacji przebiegał sprawnie i z dbałością o dobro Państwa prosimy o postępowanie zgodne z poniższymi zaleceniami. Przypominamy również o możliwości wcześniejszego skontaktowania się z pracownikiem sklepu przed wysłaniem zgłoszenia jeśli zachodzi taka potrzeba. Odpowiemy na wszelkie pytania i pomożemy w rozwiązaniu problemu.

Prosimy o wysyłanie urządzeń bezpośrednio do GWARANTA ( Producent / Importer ) celem szybszego usunięcia usterki - WAŻNE !!!

 

Reklamacje ONLINE

 

Aby zgłosić reklamowany produkt kliknij na poniższe linki

 

Reklamacja OVERMAX

 

Reklamacja LARK

 

Wszelkie dane do wysyłki dostępne  w Karcie Gwarancji lub u pracownika sklepu.

 

Procedura składania reklamacji  w sklepie Alarmy Centrum

  • Wypełniony: formularz reklamacji, należy umieścić wewnątrz przesyłki.
  • Do formularza należy dołączyć dowód zakupu (paragon/faktura).
  • Sklep przyjmuje wyłącznie wcześniej zgłoszone zwroty i reklamacje.
  • Przesyłka powinna zapewnić towarowi bezpieczny transport, najlepsze będzie opakowanie oryginalne.
  • Pracownik serwisu na podany w formularzu adres e-mail, prześle informację o przyjęciu zgłoszenia.
  • Czas przewidziany na rozpatrzenie reklamacji to maksymalnie 14 dni roboczych.
  • Uznane do reklamacji urządzenia zostaną naprawione bez opłat i odesłane do klienta na koszt sklepu w terminie określonym przez pracownika sklepu, zazwyczaj 21-30 dni roboczych.
  • Nieuznane do reklamacji urządzenia mogą być naprawione odpłatnie lub odesłane na koszt klienta.

 

Procedura zwrotu w sklepie Alarmy Centrum

  • Wypełniony: formularz zwrotu, należy umieścić wewnątrz przesyłki.
  • Sklep przyjmuje wyłącznie wcześniej zgłoszone zwroty i reklamacje.
  • Do formularza należy dołączyć dowód zakupu (paragon/faktura).
  • Towar zwracany Klient wysyła na własny koszt
  • Przesyłka powinna zapewnić towarowi bezpieczny transport, najlepsze będzie opakowanie oryginalne.
  • Pracownik serwisu na podany w formularzu adres e-mail, prześle informację o przyjęciu zgłoszenia.
  • Czas przewidziany na rozpatrzenie zwrotu to maksymalnie 14 dni roboczych. 
  • Nieuznane zwroty mogą zostać zwrócone na koszt klienta.
  • Uznany zwrot zostanie rozliczony (zwrot pieniędzy) zgodnie ze sposobem jaki wskaże klient w formularzu.
  • Urządzenia uszkodzone i niekompletne nie podlegają paru zwrotu.

 

Szczegóły procedur zwrotu towaru i reklamacji w Regulaminie.

 

Do pobrania:

FORMULARZ REKALMACJI

FORMULARZ ZWROTU TOWARU

 

 

Dane Kontaktowe:

Vidicon Sp. z o.o.

01-797 Warszawa, ul. Powązkowska 15

tel. 669 500 100

e-mail: sklep@alarmycentrum.pl

Szybki kontakt - Sklep

Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Pn. - Pt. w godz. 8.00 - 17.00

 

Vidicon Sp. z o.o. 

z siedzibą we Wrocławiu

I Oddział w Warszawie

 Ul.Powązkowska 15

01-797  Warszawa

 

 

Kontakt do sklepu

kom. 669 500 100

e-mail: sklep@alarmycentrum.pl

 

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Zaloguj się

Szybkie Płatności On-line

E-Raty z DotPay

Systemy Alarmowe Vidicon

 

 

Systemy alarmowe INIM

W Zestawie Taniej

 

InPost - Paczkomaty

Sklep jest w trybie podglądu
{nocache:765af617e0c468ee175f5117aed6ea9c#0}
Sklep internetowy Shoper.pl