Producenci
Produkt miesiąca
Czujnik zbicia szkła GS1 AMC
Czujnik zbicia szkła GS1 AMC
50,00 zł 32,00 zł
szt.
Promocje
Czujnik zbicia szkła GS1 AMC
Czujnik zbicia szkła GS1 AMC
50,00 zł 32,00 zł
szt.
Czujnik ruchu Bingo PIR Vidicon
Czujnik ruchu Bingo PIR Vidicon
50,00 zł 35,00 zł
szt.
Czujnik ruchu Smile 21/P PIR AMC
Czujnik ruchu Smile 21/P PIR AMC
41,00 zł 28,00 zł
szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

Drodzy Klienci, aby proces składania i rozpatrywania reklamacji przebiegał sprawnie i z dbałością o dobro Państwa prosimy o postępowanie zgodne z poniższymi zaleceniami. Przypominamy również o możliwości wcześniejszego skontaktowania się z pracownikiem sklepu przed wysłaniem zgłoszenia jeśli zachodzi taka potrzeba. Odpowiemy na wszelkie pytania i pomożemy w rozwiązaniu problemu.

Procedura składania reklamacji  w sklepie Alarmy Centrum

  • Wypełniony: formularz reklamacji, należy umieścić wewnątrz przesyłki.
  • Do formularza należy dołączyć dowód zakupu (paragon/faktura).
  • Sklep przyjmuje wyłącznie wcześniej zgłoszone zwroty i reklamacje.
  • Przesyłka powinna zapewnić towarowi bezpieczny transport, najlepsze będzie opakowanie oryginalne.
  • Pracownik serwisu na podany w formularzu adres e-mail, prześle informację o przyjęciu zgłoszenia.
  • Czas przewidziany na rozpatrzenie reklamacji to maksymalnie 14 dni roboczych.
  • Uznane do reklamacji urządzenia zostaną naprawione bez opłat i odesłane do klienta na koszt sklepu w terminie określonym przez pracownika sklepu, zazwyczaj 21-30 dni roboczych.
  • Nieuznane do reklamacji urządzenia mogą być naprawione odpłatnie lub odesłane na koszt klienta.

 

Procedura zwrotu w sklepie Alarmy Centrum

  • Wypełniony: formularz zwrotu, należy umieścić wewnątrz przesyłki.
  • Sklep przyjmuje wyłącznie wcześniej zgłoszone zwroty i reklamacje.
  • Do formularza należy dołączyć dowód zakupu (paragon/faktura).
  • Towar zwracany Klient wysyła na własny koszt
  • Przesyłka powinna zapewnić towarowi bezpieczny transport, najlepsze będzie opakowanie oryginalne.
  • Pracownik serwisu na podany w formularzu adres e-mail, prześle informację o przyjęciu zgłoszenia.
  • Czas przewidziany na rozpatrzenie zwrotu to maksymalnie 14 dni roboczych. 
  • Nieuznane zwroty mogą zostać zwrócone na koszt klienta.
  • Uznany zwrot zostanie rozliczony (zwrot pieniędzy) zgodnie ze sposobem jaki wskaże klient w formularzu.
  • Urządzenia uszkodzone i niekompletne nie podlegają paru zwrotu.

 

Szczegóły procedur zwrotu towaru i reklamacji w Regulaminie.

 

Do pobrania:

FORMULARZ REKALMACJI

FORMULARZ ZWROTU TOWARU

 

 

Dane Kontaktowe:

Vidicon Sp. z o.o.

01-797 Warszawa, ul. Powązkowska 15

tel. 669 500 100

e-mail: sklep@alarmycentrum.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl