Producenci
Produkt miesiąca
Czytnik kart RFID R101EM
Czytnik kart RFID R101EM

139,00 zł

szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Reklamacje i zwroty

Drodzy Klienci, aby proces składania i rozpatrywania reklamacji przebiegał sprawnie i z dbałością o dobro Państwa prosimy o postępowanie zgodne z poniższymi zaleceniami. Przypominamy również o możliwości wcześniejszego skontaktowania się z pracownikiem sklepu przed wysłaniem zgłoszenia jeśli zachodzi taka potrzeba. Odpowiemy na wszelkie pytania i pomożemy w rozwiązaniu problemu.

Procedura składania reklamacji  w sklepie Alarmy Centrum

  • Wypełniony: formularz reklamacji, należy umieścić wewnątrz przesyłki.
  • Do formularza należy dołączyć dowód zakupu (paragon/faktura).
  • Sklep przyjmuje wyłącznie wcześniej zgłoszone zwroty i reklamacje.
  • Przesyłka powinna zapewnić towarowi bezpieczny transport, najlepsze będzie opakowanie oryginalne.
  • Pracownik serwisu na podany w formularzu adres e-mail, prześle informację o przyjęciu zgłoszenia.
  • Czas przewidziany na rozpatrzenie reklamacji to maksymalnie 14 dni roboczych.
  • Uznane do reklamacji urządzenia zostaną naprawione bez opłat i odesłane do klienta na koszt sklepu w terminie określonym przez pracownika sklepu, zazwyczaj 21-30 dni roboczych.
  • Nieuznane do reklamacji urządzenia mogą być naprawione odpłatnie lub odesłane na koszt klienta.

 

Procedura zwrotu w sklepie Alarmy Centrum

  • Wypełniony: formularz zwrotu, należy umieścić wewnątrz przesyłki.
  • Sklep przyjmuje wyłącznie wcześniej zgłoszone zwroty i reklamacje.
  • Do formularza należy dołączyć dowód zakupu (paragon/faktura).
  • Towar zwracany Klient wysyła na własny koszt
  • Przesyłka powinna zapewnić towarowi bezpieczny transport, najlepsze będzie opakowanie oryginalne.
  • Pracownik serwisu na podany w formularzu adres e-mail, prześle informację o przyjęciu zgłoszenia.
  • Czas przewidziany na rozpatrzenie zwrotu to maksymalnie 14 dni roboczych. 
  • Nieuznane zwroty mogą zostać zwrócone na koszt klienta.
  • Uznany zwrot zostanie rozliczony (zwrot pieniędzy) zgodnie ze sposobem jaki wskaże klient w formularzu.
  • Urządzenia uszkodzone i niekompletne nie podlegają paru zwrotu.

 

Szczegóły procedur zwrotu towaru i reklamacji w Regulaminie.

 

Do pobrania:

FORMULARZ REKALMACJI

FORMULARZ ZWROTU TOWARU

 

 

Dane Kontaktowe:

KOZNET

05-505 Nowe Wągrodno, ul. Główna 58

tel.  515 16 4444

e-mail: sklep@alarmycentrum.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl