




43,00 zł


110,00 zł
Cena regularna:
186,00 zł

949,00 zł
Cena regularna:
1 099,00 zł

1 499,00 zł
Cena regularna:
2 049,00 zł

26,90 zł
Cena regularna:
29,00 zł

134,00 zł
Cena regularna:
216,00 zł

122,00 zł
Cena regularna:
216,00 zł

666,00 zł
Cena regularna:
1 194,85 zł

196,00 zł
Cena regularna:
324,00 zł

1 700,00 zł
Cena regularna:
2 499,00 zł

159,00 zł
Cena regularna:
245,00 zł

110,00 zł
Cena regularna:
186,00 zł

34,90 zł
Cena regularna:
43,00 zł

Reklamacje i zwroty
Drodzy Klienci, aby proces składania i rozpatrywania reklamacji przebiegał sprawnie i z dbałością o dobro Państwa prosimy o postępowanie zgodne z poniższymi zaleceniami. Przypominamy również o możliwości wcześniejszego skontaktowania się z pracownikiem sklepu przed wysłaniem zgłoszenia jeśli zachodzi taka potrzeba. Odpowiemy na wszelkie pytania i pomożemy w rozwiązaniu problemu.
Procedura składania reklamacji w sklepie Alarmy Centrum
- Wypełniony: formularz reklamacji, należy umieścić wewnątrz przesyłki.
- Do formularza należy dołączyć dowód zakupu (paragon/faktura).
- Sklep przyjmuje wyłącznie wcześniej zgłoszone zwroty i reklamacje.
- Przesyłka powinna zapewnić towarowi bezpieczny transport, najlepsze będzie opakowanie oryginalne.
- Pracownik serwisu na podany w formularzu adres e-mail, prześle informację o przyjęciu zgłoszenia.
- Czas przewidziany na rozpatrzenie reklamacji to maksymalnie 14 dni roboczych.
- Uznane do reklamacji urządzenia zostaną naprawione bez opłat i odesłane do klienta na koszt sklepu w terminie określonym przez pracownika sklepu, zazwyczaj 21-30 dni roboczych.
- Nieuznane do reklamacji urządzenia mogą być naprawione odpłatnie lub odesłane na koszt klienta.
Procedura zwrotu w sklepie Alarmy Centrum
- Wypełniony: formularz zwrotu, należy umieścić wewnątrz przesyłki.
- Sklep przyjmuje wyłącznie wcześniej zgłoszone zwroty i reklamacje.
- Do formularza należy dołączyć dowód zakupu (paragon/faktura).
- Towar zwracany Klient wysyła na własny koszt
- Przesyłka powinna zapewnić towarowi bezpieczny transport, najlepsze będzie opakowanie oryginalne.
- Pracownik serwisu na podany w formularzu adres e-mail, prześle informację o przyjęciu zgłoszenia.
- Czas przewidziany na rozpatrzenie zwrotu to maksymalnie 14 dni roboczych.
- Nieuznane zwroty mogą zostać zwrócone na koszt klienta.
- Uznany zwrot zostanie rozliczony (zwrot pieniędzy) zgodnie ze sposobem jaki wskaże klient w formularzu.
- Urządzenia uszkodzone i niekompletne nie podlegają paru zwrotu.
Szczegóły procedur zwrotu towaru i reklamacji w Regulaminie.
Do pobrania:
Dane Kontaktowe:
Vidicon Sp. z o.o.
01-797 Warszawa, ul. Powązkowska 15
tel. 22 562 30 37
e-mail: sklep@alarmycentrum.pl