Regulamin
I. DEFINICJE
- Sklep Alarmy Centrum, nazywany Sklepem Internetowym, działający pod adresem internetowym www.alarmycentrum.pl jest własnością oraz jest prowadzony przez firmę KOZNET z siedzibą w Nowym Wągrodnie, ul. Główna 58, 05-505, NIP 7010165309, Regon 360517342.
- Użyte w regulaminie pojęcia oznaczają:
- Klient - osoba dokonująca zakupu Towaru, znajdującego się w ofercie sprzedaży Sklepu Internetowego, która ukończyła 18 lat i zaakceptowała warunki niniejszego Regulaminu.
- Konto Klienta - strona znajdująca się w Sklepie Internetowym, na której Klient po dokonaniu rejestracji może składać zamówienia, przeglądać historię dotychczasowych zamówień oraz ma możliwość do dostępu i modyfikacji swoich danych osobowych.
- Towar - produkt dostępny na stronie Sklepu Internetowego, który można zamówić drogą elektroniczną zgodnie z zasadami zawartymi w niniejszym Regulaminie.
- Regulamin - niniejszy regulamin określający zasady sprzedaży Towarów w Sklepie Internetowym przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość oraz świadczenia usług drogą elektroniczną.
II. ZAGADNIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin określa zasady sprzedaży Towarów w Sklepie Internetowym przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość oraz świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Przy każdym Towarze zamieszczonym na stronie Sklepu Internetowego znajdują się ceny w wartości brutto.
- Ceny wyrażone są w złotych polskich; wartość brutto powiększona jest o odpowiednią wartość podatku VAT.
- Ceny Towarów nie zawierają kosztów transportu do Klienta bądź odbiorcy końcowego.
- Informacje o Towarach podane na stronach Sklepu Internetowego, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi poprzez złożenie zamówienia przez Klienta w Sklepie Internetowym oraz potwierdzenie jego przyjęcia przez firmę KOZNET na zasadach opisanych poniżej.
- Wszelkie płatności między Stronami następują poprzez zapłatę sumy nominalnej wyrażonej w złotych polskich.
III. ZAMÓWIENIA
- Oferowany w Sklepie Internetowym towar można zarezerwować ( opcja: odbiór osobisty - rezerwacja* ) w siedzibie firmy ( Stały Punkt Odbioru ) jak również zakupić - zamówić wysyłkowo ( opcja: kurier, paczkomaty ).
- Zamówienia na Towary przyjmowane są poprzez formularz zamówienia dostępny na stronie Sklepu Internetowego po zalogowaniu się na indywidualne Konto Klienta.
- Kupujący w Sklepie Internetowym przez stronę www.alarmycentrum.pl wybierając opcję - "Odbiór Osobisty - Rezerwacja*" dokonuje wyłącznie Rezerwacji towaru w naszym sklepie (Stały Punkt Odbioru).
- W przypadku Rezerwacji towaru za pośrednictwem Sklepu Internetowego, w celu zakupu i odebrania towaru, umowa sprzedaży zostanie zawarta w wybranym fizycznym Stałym Punkcie Odbioru. Dokonanie Rezerwacji towaru nie skutkuje zawarciem umowy sprzedaży na odległość. W wyniku Rezerwacji towaru sprzedający zapewnia, iż towar będzie dostępny w Stałym Punkcie Odbioru przez okres 5 dni. Do momentu zawarcia umowy, na Kliencie nie spoczywają żadne zobowiązania i Klient może w każdym momencie zrezygnować z rezerwacji.
- Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego Regulaminu.
- Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie kompletnych danych Klienta; prawidłowo złożone zamówienie obejmuje następujące elementy:
- dane kontaktowe: adres poczty elektronicznej, telefon kontaktowy, dane adresowe Klienta bądź odbiorcy zamówienia, jeżeli jest to inna osoba niż Klient,
- pozycję określonego Towaru wraz z ceną,
- sposób dostawy,
- dane do faktury (wystawianej na życzenie Klienta)
- Zamówienia, w których dane Klienta będą nieprawdziwe lub niekompletne, nie będą realizowane.
- Klient składając zamówienie składa ofertę kupna określonego Towaru na warunkach podanych w jego opisie. Moment zawarcia umowy sprzedaży następuje po uzgodnieniu istotnych postanowień umownych, potwierdzeniu zamówienia i przyjęciu zamówienia do realizacji.
- W terminie 48 godzin od momentu złożenia zamówienia Klient otrzymuje wiadomością e-mail potwierdzenie jego przyjęcia. Potwierdzając przyjęcie zamówienia firma KOZNET podaje Klientowi numer, przedmiot i wartość zamówienia, w tym koszty transportu. Termin potwierdzenia przyjęcia zamówienia może ulec przedłużeniu w przypadku, gdy jego upływ przypada na dzień ustawowo wolny od pracy (niedziele i święta), w takim przypadku potwierdzenie nastąpi następnego dnia roboczego.
- Po dokonaniu zapłaty za Towar zamówienie otrzymuje swój indywidualny numer.
- Do każdego zrealizowanego zamówienia dołączany jest paragon fiskalny albo - na wyraźne życzenie Klienta, zamieszczone na formularzu - faktura VAT.
- Faktury VAT albo paragony fiskalne wystawiane są w dniu wysyłki Towaru do Klienta.
- Klienta na każdym etapie zamówienia może skontaktować się z obsługą Klienta Sklepu Internetowego dzwoniąc do Działu Obsługi na wskazany numer telefonu 515-16-4444 (opłata zgodna z cennikiem operatora) lub komunikując się poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie Sklepu Internetowego bądź adres e-mail Działu Obsługi.
- Firma KOZNET może odmówić realizacji zamówienia i je anulować lub odmówić rezerwowania Towaru dla zamówienia, gdy w jakimkolwiek etapie realizacji zamówienia obsłudze Sklepu Internetowego nie udaje się nawiązać kontaktu z Klientem w ciągu 3 dni od próby kontaktu.
- W przypadku płatności w formie przedpłaty; zamówienia nieopłacone przez 4 dni kalendarzowe od dnia potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez firmę KOZNET będą anulowane; Firma KOZNET nie jest w takim przypadku związana realizacją zamówienia i odmówi jego realizacji.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie oraz wprowadzania nowych towarów do oferty bez uprzedzenia.
- W szczególnych i uzasadnionych przypadkach Sklep Internetowy zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia (Klient nie przestrzega zasad Regulaminu, zamówienie nie może zostać zrealizowane z przyczyn logistycznych, niezależnych od Sklepu Internetowego).
- Zapłata za zamówienie wysyłkowe może odbywać się na trzy sposoby:
- pobranie - odbiorca płaci podczas odbioru towaru kurierowi,
- przedpłata - przelewem na rachunek bankowy firmy KOZNET przed realizacją zamówienia,
- przedpłata - płatność on-line z Przelewy24,
- W przypadku, gdy Klient wybierze sposób płatności "za pobraniem", otrzyma wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie zamówienia poprzez kliknięcie w odpowiedni link. Następnie Klient otrzyma wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji.
- Należność w formie przedpłaty za zakupiony Towar należy uregulować w formie przelewu na rachunek bankowy firmy KOZNET: MBANK S.A 42 1140 2004 0000 3702 8452 3835
- W tytule przelewu należy podać nazwisko/firmę Klienta oraz numer zamówienia.
- Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzone są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Przelewy24.
- Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób.
- Towar jest wysyłany po otrzymaniu potwierdzenia zapłaty. Po wyborze przez Klienta opcji płatności "za pobraniem" należność należy uiścić kurierowi podczas odbioru przesyłki.
- Wysyłka realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost, odpłatnie.
- Szczegółowe koszty transportu, uzależnione od wagi zamówienia, gabarytów dostawy oraz odległości, podawane będą każdorazowo na formularzu zamówienia, przed sfinalizowaniem przez Klienta zakupu.
- Zamówienia zostają dostarczone do odbiorcy w terminie 1-3 dni roboczych, pod warunkiem, że towar jest dostępny na magazynie lub u dostawców, w przeciwnym przypadku termin i sposób realizacji ustalany jest indywidualnie (np. realizacja częściowa, wydłużenie czasu oczekiwania). W razie wyboru przez Klienta zapłaty w formie przedpłaty przelewem lub przedpłaty płatnością online, zamówienie zostaje skierowane do realizacji po wpływie środków na rachunek bankowy firmy KOZNET.
- Wszelkie przesyłki niedostarczane na paletach, przy których waga paczki nie przekracza 30 kg, lub każdy z jej wymiarów (długość/szerokość/wysokość) jest mniejszy niż 200 cm dostarczane są do lokalu zgodnie z adresem dostawy. Pozostałe przesyłki należy odebrać z samochodu kurierskiego, który dostarczy przesyłkę pod budynek wskazany w adresie dostawy.
- Kolorystyka towaru zamieszczonego na zdjęciach na stronie Sklepu Internetowego może nieznacznie odbiegać od oryginałów.
- W przypadku dostarczenia towaru za pośrednictwem kuriera należy sprawdzić czy zakupiony towar nie jest wadliwy bądź uszkodzony. W sytuacji, gdy opakowanie posiada oznaki uszkodzenia lub prób otwierania, należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody nie przyjmując towaru; niespisanie protokołu przez Klienta zwalnia firmę KOZNET z odpowiedzialności wobec Klienta z tytułu uszkodzenia Towaru w transporcie lub częściowej kradzieży Towaru.
- Firma KOZNET nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostarczeniu zamówionego towaru lub realizacji zamówienia, wynikające z błędnie podanego przez Klienta lub niedokładnego adresu dostawy.
VI. ZWROT TOWARU
- Klientowi, który jest konsumentem, przysługuje prawo odstąpienia od umowy tj. zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie 30 dni od daty otrzymania zamówionego Towaru.
- Zwracając towar Klient konsument zobowiązany jest złożyć jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy (np. pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną) wraz ze wskazaniem czy zwrot zapłaty ma być dokonany przez: kompensatę, przekaz pocztowy czy przelewem na wskazany rachunek bankowy lub skorzystać z formularza zwrotu oraz przesłać na adres firmy KOZNET zwracany towar nie później niż w przeciągu 14 dni liczonych od dnia złożenia oświadczeniu o odstąpieniu.
- Dla zachowania terminu do odstąpienia od umowy Klient konsument zobowiązany jest wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem 14 dniowego terminu do odstąpienia od umowy.
- Towar może zostać zwrócony tylko i wyłącznie, gdy zostanie odesłany w oryginalnym opakowaniu z jego kompletną zawartością, a sam produkt i akcesoria będą nieuszkodzone i nie będą nosiły śladów używania. Towar zwracany powinien być zapakowany w sposób gwarantujący zabezpieczenie przesyłki i jej zawartości.
- Towar zwracany Klient konsument wysyła na własny koszt, załączając kopię dokumentu zakupu, nie później niż 14 dni od daty złożenia formularza zwrotu z oświadczeniem wypowiedzenia umowy sprzedaży zawartej na odległość.
- Zwracany w ramach ustawowego prawa odstąpienia od umowy Towar powinien być odesłany pod adres: Alarmycentrum, ul. Główna 58, 05-505 Nowe Wągrodno
- Zwrot uiszczonej przez Klienta konsumenta ceny za zakupiony a następnie zwrócony Towar wraz z kosztami dostarczenia rzeczy do Klienta dokonany zostanie przez firmę KOZNET przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z dodatkowymi kosztami. Zwrot ceny następuje w terminie 14 dni od otrzymania przez firmę KOZNET zwrotu Towaru.
- Towar zwrócony wysyłką na koszt Sklepu Internetowego nie zostanie przyjęty do rozpatrzenia i zostanie zwrócony na koszt nadawcy, Sklep Internetowy nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
- Prawu odstąpienia oraz zwrotowi nie podlegają zapisane na nośnikach programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu go do Klienta.
IV. WARUNKI GWARANCJI I RĘKOJMI
- Wszystkie Towary znajdujące się w ofercie Sklepu Internetowego są fabrycznie nowe oraz objęte gwarancją producenta lub importera sprzedawcy, obowiązującą na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Okres gwarancyjny na towary zakupione w Sklepie Internetowym wynosi 24 miesiące, pod warunkiem, że w opisie produktu nie podano inaczej. Warunki gwarancji są określane przez producenta w karcie gwarancyjnej produktu.
- Podstawę reklamacji Towaru stanowi faktura albo czytelny paragon fiskalny wraz z kartą gwarancyjną.
- Reklamacja dla swej skuteczności musi być sporządzona na piśmie, zawierać opis wad oraz załączoną kopię dokumentu zakupu (paragon lub faktura VAT) Celem zgłoszenia reklamacji Klient może skorzystać również z formularza zgłoszenia reklamacyjnego umieszczonego na stronie Sklepu Internetowego. Warunkiem rozpoznania reklamacji jest dostarczenie do firmy KOZNET reklamowanego Towaru celem dokonania jego oględzin.
- Reklamowany Towar należy odesłać kompletny i zapakowany w sposób gwarantujący zabezpieczenie przesyłki i jej zawartości, w miarę możliwości w oryginalne opakowanie, z adnotacją "SERWIS". Do przesyłki należy dołączyć reklamację lub wypełniony formularz reklamacyjny dostępny na stronie Sklepu Internetowego wraz z dowodem zakupu.
- Reklamacja rozpatrzona zostanie przez firmę KOZNET w terminie 14 dni od dnia jej dostarczenia do firmy KOZNET.
- W przypadku uwzględnienia reklamacji Towary wadliwe bądź uszkodzone fabrycznie zostaną w pierwszej kolejności niezwłocznie naprawione i odesłane do Klienta z zastrzeżeniem, iż z uwagi na proces technologiczny napraw, czas realizacji naprawy może wynosić do 30 dni. W przypadku gdy nie ma możliwości naprawy, firma KOZNET dostarczy Klientowi na własny koszt Towar wolny od wad. Jeśli model reklamowanego Towaru nie występuje już w ofercie producenta, Klientowi zwracana jest kwota odpowiadająca wartości Towaru wraz z kosztem przesyłki na rachunek bankowy, wskazany w piśmie reklamacyjnym lub za zgodą Klienta zaproponowany i wysłany zostanie inny produkt o parametrach zbliżonych do reklamowanego Towaru.
- Gwarancja nie obowiązuje gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego lub powstałymi na skutek ich nieprawidłowej eksploatacji.
- Gwarancji nie podlegają:
- urządzenia z zerwanymi lub uszkodzonymi plombami gwarancyjnymi,
- urządzenia posiadające uszkodzenia mechaniczne, wynikające z nieprawidłowego użytkowania, w szczególności niezgodnie z załączoną instrukcją użytkowania,
- urządzenia zmodyfikowane przez użytkownika (ucięte lub przerobione wtyki),
- uszkodzenia spowodowane wyładowaniami atmosferycznymi i przepięciami,
- urządzenia, w których wgrano oprogramowanie pochodzące z innych źródeł niż zalecane przez producenta.
- W przypadku stwierdzenia, iż urządzenie było eksploatowane nieprawidłowo lub jeśli uszkodzenia spowodowane były warunkami wymienionymi w ust. 8 powyżej, firma KOZNET odeśle nienaprawiony Towar na koszt klienta albo po uprzednim poinformowaniu Klienta i za jego zgodą dokona odpłatnej naprawy Towaru.
- Programy komputerowe sprzedawane są bez gwarancji na ich pracę lub walory użytkowe, a w szczególności nie gwarantuje się ich pracy na komputerze użytkownika ani z oprogramowaniem przez niego używanym. Nie gwarantuje się kompatybilności sprzedawanych produktów z innymi produktami.
- KOZNET odpowiada wobec Klienta z tytułu rękojmi za wady fizyczne na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, a wobec Klienta, który jest konsumentem również zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.
- Reklamacje dotyczące usług świadczonych za pośrednictwem Sklepu Internetowego, w tym nieprawidłowości lub przerw w funkcjonowaniu infrastruktury technicznej Sklepu Internetowego należy składać do Działu Obsługi. Reklamacja powinna określać imię i nazwisko reklamującego, jego adres korespondencyjny oraz rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości. firma KOZNET zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej wniesienia, a gdyby to nie było możliwe, do powiadomienia w tym terminie reklamującego o przyczynach opóźnienia i przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji. Reklamacje dotyczące rękojmi oraz gwarancji udzielonej na Towar można składać w trybie wskazanym w VII punkcie Regulaminu.
VII. PRYWATNOŚĆ I POUFNOŚĆ
- Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych firma KOZNET informuje, że dane osobowe Klientów Sklepu Internetowego przechowywane są w zbiorze danych prowadzonych przez firmę KOZNET.
- Za zgodą Klienta jego dane osobowe znajdują się w bazie Sklepu Internetowego. Administratorem danych jest firma KOZNET. Powierzone dane osobowe będą przetwarzane dla celów realizacji zamówienia lub w zakresie każdorazowo określonym zgodą Klienta. Dane te są chronione i przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r. nr 133 poz.882, z późn. zm) oraz Dyrektywą 95/46/WE. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania lub ich usunięcia. Podanie danych osobowych jest niezbędne do zrealizowania zamówienia przez Sklep Internetowy. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych.
- Powierzone dane wykorzystywane są wyłącznie do realizacji zamówień i informowania o promocjach i nie będą udostępnione innym podmiotom.
- Klient dokonując rejestracji w Sklepie Internetowym, wyraża zgodę na przetwarzanie i przechowywanie jego danych osobowych przez firmę KOZNET, niezbędnych do realizacji zamówienia oraz informowania o promocjach.
- Klient ma prawo wglądu do swoich danych, żądania ich korekty lub uzupełnienia oraz ich usunięcia.
- Sklep Internetowy nie zbiera automatycznie żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies, które są niezbędne do zachowania funkcjonalności serwisu internetowego. Oprogramowanie do przeglądania stron domyślnie pozwala na przechowywanie plików, takie działanie można zmienić przez zmianę opcji przeglądarki internetowej. Firma udostępniająca oprogramowanie Sklepu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Sklepu.
- Firma KOZNET zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu w przypadku zmiany przepisów prawa lub w celu usprawnienia działania Sklepu Internetowego, a także poprawy ochrony praw użytkowników i zapobiegania nadużyciom. Zmiana jest skuteczna w stosunku do Klientów, którzy posiadają Konto, w terminie 20 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Klient może złożyć oświadczenie o akceptacji lub braku akceptacji nowego Regulaminu poprzez mechanizm udostępniony przez firmę KOZNET lub przesłać oświadczenie na adres firmy KOZNET.
- Firma KOZNET z chwilą otrzymania oświadczenia o braku akceptacji zmian Regulaminu usunie posiadane przez Klienta Konto i poinformuje go o tym fakcie.
- Zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.
Do pobrania:
SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY