


Gwarancja
WARUNKI GWARANCJI
- Wszystkie oferowane w Sklepie Internetowym produkty posiadają gwarancję: producenta lub importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku wadliwego działania produktu należy wysłać go na adres wskazany w karcie gwarancyjnej producenta lub importera.
- Okres obowiązywania gwarancji na towary zakupione w Sklepie Internetowym wynosi 24 miesiące, pod warunkiem, że w opisie produktu na stronie internetowej sklepu lub załączonej dokumentacji nie podano inaczej. Gwarancja na akumulatory wynosi 12 miesięcy.
- Podstawą rozpatrzenia gwarancji jest ustalenie i potwierdzenie zakupu w Sklepie Internetowym, na podstawie:
- dostarczenia kopii dokumentu potwierdzającego dokonanie zakupu (faktura, paragon),
- dostarczenia informacji niezbędnych do potwierdzenia zakupu: numer dokumentu zakupowego, nazwa klienta, numer NIP w przypadku firm.
- Gwarancja, rękojmia, oraz prawo do odstąpienia od umowy nie obowiązują gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego lub powstałymi na drodze nieprawidłowej eksploatacji.
- Gwarancji nie podlegają:
- urządzenia z zerwanymi lub uszkodzonymi plombami gwarancyjnymi,
- urządzenia posiadające uszkodzenia mechaniczne, wynikające z nieprawidłowego użytkowania, w szczególności niezgodnie z załączoną instrukcją użytkowania,
- urządzenia zmodyfikowane przez użytkownika (ucięte lub przerobione wtyki),
- uszkodzenia spowodowane wyładowaniami atmosferycznymi i przepięciami,
- urządzenia,
w których wgrano oprogramowanie pochodzące z innych źródeł niż zalecane przez producenta.
- Wymagane jest pisemne podanie objawów uszkodzenia, sugerowana forma zgłoszenia to formularz zgłoszenia reklamacyjnego, który jest dostępny na stronie internetowej Sklepu Internetowego.
- Firma KOZNET zastrzega sobie prawo do naliczenia opłaty za naprawę w przypadku stwierdzenia, iż urządzenie było eksploatowane nieprawidłowo (po wcześniejszym poinformowaniu właściciela i uzyskaniu jego zgody), lub jeśli uszkodzenia spowodowane były warunkami wymienionymi w punkcie IV, ppkt. 4. Regulaminu.
- Programy komputerowe sprzedawane są bez gwarancji odnośnie ich pracy lub walorów użytkowych, a w szczególności nie gwarantuje się ich pracy na komputerze użytkownika ani z oprogramowaniem przez niego używanym. Nie gwarantuje się kompatybilności sprzedawanych produktów z innymi produktami.
- Produkty dostępne w Sklepie Internetowym podlegają gwarancji, świadczenie gwarancyjne może być zgłoszone na podstawie:
- w przypadku osób fizycznych pod możliwość reklamacji na podstawie gwarancji oraz z na podstawie niezgodności towaru z umową sprzedaży,
- w przypadku przedsiębiorstw i osób prawnych na podstawie gwarancji oraz na podstawie rękojmi za wadę.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY