Producenci

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Gwarancja

Prosimy o wysyłanie urządzeń bezpośrednio do GWARANTA ( Producent / Importer ) celem szybszego usunięcia usterki - WAŻNE !!!

Reklamacje ONLINE

Aby zgłosić reklamowany produkt kliknij na poniższe linki

Reklamacja OVERMAX

Reklamacja LARK

Wszelkie dane do wysyłki dostępne w Karcie Gwarancji lub u pracownika sklepu.

 

 

WARUNKI GWARANCJI

  1. Wszystkie oferowane w Sklepie Internetowym produkty posiadają gwarancję: producenta lub importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku wadliwego działania produktu należy wysłać go na adres wskazany w karcie gwarancyjnej producenta lub importera.
  2. Okres obowiązywania gwarancji na towary zakupione w Sklepie Internetowym wynosi 24 miesiące, pod warunkiem, że w opisie produktu na stronie internetowej sklepu lub załączonej dokumentacji nie podano inaczej. Gwarancja na akumulatory wynosi 12 miesięcy.
  3. Podstawą rozpatrzenia gwarancji jest ustalenie i potwierdzenie zakupu w Sklepie Internetowym, na podstawie:
    1. dostarczenia kopii dokumentu potwierdzającego dokonanie zakupu (faktura, paragon),
    2. dostarczenia informacji niezbędnych do potwierdzenia zakupu: numer dokumentu zakupowego, nazwa klienta, numer NIP w przypadku firm.
  4. Gwarancja, rękojmia, oraz prawo do odstąpienia od umowy nie obowiązują gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego lub powstałymi na drodze nieprawidłowej eksploatacji.
  5. Gwarancji nie podlegają:
    1. urządzenia z zerwanymi lub uszkodzonymi plombami gwarancyjnymi,
    2. urządzenia posiadające uszkodzenia mechaniczne, wynikające z nieprawidłowego użytkowania, w szczególności niezgodnie z załączoną instrukcją użytkowania,
    3. urządzenia zmodyfikowane przez użytkownika (ucięte lub przerobione wtyki),
    4. uszkodzenia spowodowane wyładowaniami atmosferycznymi i przepięciami,
    5. urządzenia,
      w których wgrano oprogramowanie pochodzące z innych źródeł niż zalecane przez producenta.
  6. Wymagane jest pisemne podanie objawów uszkodzenia, sugerowana forma zgłoszenia to formularz zgłoszenia reklamacyjnego, który jest dostępny na stronie internetowej Sklepu Internetowego.
  7. Firma Vidicon Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do naliczenia opłaty za naprawę w przypadku stwierdzenia, iż urządzenie było eksploatowane nieprawidłowo (po wcześniejszym poinformowaniu właściciela i uzyskaniu jego zgody), lub jeśli uszkodzenia spowodowane były warunkami wymienionymi w punkcie IV, ppkt. 4. Regulaminu.
  8. Programy komputerowe sprzedawane są bez gwarancji odnośnie ich pracy lub walorów użytkowych, a w szczególności nie gwarantuje się ich pracy na komputerze użytkownika ani z oprogramowaniem przez niego używanym. Nie gwarantuje się kompatybilności sprzedawanych produktów z innymi produktami.
  9. Produkty dostępne w Sklepie Internetowym podlegają gwarancji, świadczenie gwarancyjne może być zgłoszone na podstawie:
    1. w przypadku osób fizycznych pod możliwość reklamacji na podstawie gwarancji oraz z na podstawie niezgodności towaru z umową sprzedaży,
    2. w przypadku przedsiębiorstw i osób prawnych na podstawie gwarancji oraz na podstawie rękojmi za wadę.

 

SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Zaloguj się

Szybkie Płatności On-line

E-Raty z DotPay

Systemy Alarmowe Vidicon

 

 

Systemy alarmowe INIM

W Zestawie Taniej

 

InPost - Paczkomaty

Sklep jest w trybie podglądu
{nocache:4ebc9d6e84edd36f9805f3fb598c0412#0}
Sklep internetowy Shoper.pl