Producenci
Produkt miesiąca
Czytnik kart RFID R101EM
Czytnik kart RFID R101EM

139,00 zł

szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Czas realizacji zamówień

ZAMÓWIENIA

  1. Oferowany w Sklepie Internetowym towar można zarezerwować ( opcja: odbiór osobisty - rezerwacja* ) w siedzibie firmy ( Stały Punkt Odbioru ) jak również zakupić - zamówić wysyłkowo ( opcja: kurier, paczkomaty ).
  2. Zamówienia na Towary przyjmowane są poprzez formularz zamówienia dostępny na stronie Sklepu Internetowego po zalogowaniu się na indywidualne Konto Klienta.
  3. Kupujący w Sklepie Internetowym przez stronę www.alarmycentrum.pl  wybierając opcję - "Odbiór Osobisty - Rezerwacja*" dokonuje wyłącznie Rezerwacji towaru w naszym sklepie (Stały Punkt Odbioru). 
  4. W przypadku Rezerwacji towaru za pośrednictwem Sklepu Internetowego, w celu zakupu i odebrania towaru, umowa sprzedaży zostanie zawarta w wybranym fizycznym Stałym Punkcie Odbioru. Dokonanie Rezerwacji towaru nie skutkuje zawarciem umowy sprzedaży na odległość.  W wyniku Rezerwacji towaru sprzedający zapewnia, iż towar będzie dostępny w Stałym Punkcie Odbioru przez okres 5 dni. Do momentu zawarcia umowy, na Kliencie nie spoczywają żadne zobowiązania i Klient może w każdym momencie zrezygnować z rezerwacji.
  5. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego Regulaminu.
  6. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie kompletnych danych Klienta; prawidłowo złożone zamówienie obejmuje następujące elementy:
    1. dane kontaktowe: adres poczty elektronicznej, telefon kontaktowy, dane adresowe Klienta bądź odbiorcy zamówienia, jeżeli jest to inna osoba niż Klient,
    2. pozycję określonego Towaru wraz z ceną, 
    3. sposób dostawy, 
    4. dane do faktury (wystawianej na życzenie Klienta)
  7. Zamówienia, w których dane Klienta będą nieprawdziwe lub niekompletne, nie będą realizowane.
  8. Klient składając zamówienie składa ofertę kupna określonego Towaru na warunkach podanych w jego opisie. Moment zawarcia umowy sprzedaży następuje po uzgodnieniu istotnych postanowień umownych, potwierdzeniu zamówienia i przyjęciu zamówienia do realizacji.
  9. W terminie 48 godzin od momentu złożenia zamówienia Klient otrzymuje wiadomością e-mail potwierdzenie jego przyjęcia. Potwierdzając przyjęcie zamówienia Alarmycentrum podają Klientowi numer, przedmiot i wartość zamówienia, w tym koszty transportu. Termin potwierdzenia przyjęcia zamówienia może ulec przedłużeniu w przypadku, gdy jego upływ przypada na dzień ustawowo wolny od pracy (niedziele i święta), w takim przypadku potwierdzenie nastąpi następnego dnia roboczego.
  10. Po dokonaniu zapłaty za Towar zamówienie otrzymuje swój indywidualny numer.
  11. Do każdego zrealizowanego zamówienia dołączany jest paragon albo - na wyraźne życzenie Klienta, zamieszczone na formularzu - faktura VAT.
  12. Faktury VAT albo paragony wystawiane są w dniu wysyłki Towaru do Klienta.
  13. Klienta na każdym etapie zamówienia może skontaktować się z obsługą Klienta Sklepu Internetowego dzwoniąc do Działu Obsługi na wskazany numer telefonu 515 16 4444 (opłata zgodna z cennikiem operatora) lub komunikując się poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie Sklepu Internetowego bądź adres e-mail sklep@alarmycentrum.pl .
  14. Alarmycentrum mogą odmówić realizacji zamówienia i je anulować lub odmówić rezerwowania Towaru dla zamówienia, gdy w jakimkolwiek etapie realizacji zamówienia obsłudze Sklepu Internetowego nie udaje się nawiązać kontaktu z Klientem w ciągu 3 dni od próby kontaktu.
  15. W przypadku płatności w formie przedpłaty; zamówienia nieopłacone przez 4 dni kalendarzowe od dnia potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Alarmycentrum będą anulowane; Alarmycentrum nie są w takim przypadku związane realizacją zamówienia i odmówią jego realizacji.
  16. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie oraz wprowadzania nowych towarów do oferty bez uprzedzenia.
  17. W szczególnych i uzasadnionych przypadkach Sklep Internetowy zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia (Klient nie przestrzega zasad Regulaminu, zamówienie nie może zostać zrealizowane z przyczyn logistycznych, niezależnych od Sklepu Internetowego).
DOSTAWA I CZAS REALIZACJI
  1. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób.
  2. Towar jest wysyłany po otrzymaniu potwierdzenia zapłaty. Po wyborze przez Klienta opcji płatności "za pobraniem" należność należy uiścić kurierowi podczas odbioru przesyłki.
  3. Wysyłka realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost odpłatnie.
  4. Szczegółowe koszty transportu, uzależnione od wagi zamówienia, gabarytów dostawy oraz odległości, podawane będą każdorazowo na formularzu zamówienia, przed sfinalizowaniem przez Klienta zakupu.
  5. Zamówienia zostają dostarczone do odbiorcy w terminie 1-3 dni roboczych, pod warunkiem, że towar jest dostępny na magazynie lub u dostawców, w przeciwnym przypadku termin i sposób realizacji ustalany jest indywidualnie (np. realizacja częściowa, wydłużenie czasu oczekiwania). W razie wyboru przez Klienta zapłaty w formie przedpłaty przelewem lub przedpłaty płatnością online, zamówienie zostaje skierowane do realizacji po wpływie środków na rachunek bankowy.
  6. Wszelkie przesyłki niedostarczane na paletach, przy których waga paczki nie przekracza 30 kg, lub każdy z jej wymiarów (długość/szerokość/wysokość) jest mniejszy niż 200 cm dostarczane są do lokalu zgodnie z adresem dostawy. Pozostałe przesyłki należy odebrać z samochodu kurierskiego, który dostarczy przesyłkę pod budynek wskazany w adresie dostawy.
  7. Kolorystyka towaru zamieszczonego na zdjęciach na stronie Sklepu Internetowego może nieznacznie odbiegać od oryginałów.
  8. W przypadku dostarczenia towaru za pośrednictwem kuriera należy sprawdzić czy zakupiony towar nie jest wadliwy bądź uszkodzony. W sytuacji, gdy opakowanie posiada oznaki uszkodzenia lub prób otwierania, należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody nie przyjmując towaru; niespisanie protokołu przez Klienta zwalnia Alarmycentrum z odpowiedzialności wobec Klienta z tytułu uszkodzenia Towaru w transporcie lub częściowej kradzieży Towaru.
  9. Alarmycentrum nie ponoszą odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostarczeniu zamówionego towaru lub realizacji zamówienia, wynikające z błędnie podanego przez Klienta lub niedokładnego adresu dostawy. 
 
 
 
 
 

SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl